ENG

Il dipinto si trova nella cappella de Marchis, la prima della navata destra, sulla parete destra. L’opera proviene dalla chiesa di San Michele Arcangelo di Sermoneta, è stato rimosso dal luogo di origine e depositato nell'attuale sede per ragioni di sicurezza.
San Giacomo Maggiore è rappresentato in adorazione dell'Eucarestia. Il profilo della tela è centinato.

Oil on canvas, dimensions 167x110 centimeters
The painting is located in the de Marchis chapel, the first of the right aisle, on the right wall. The work comes from the church of San Michele Arcangelo in Sermoneta, was removed from its place of origin and deposited in its current location for safety reasons.
St. James the Greater is represented in adoration of the Eucharist. The profile of the canvas is arched.